pátek 25. září 2009

LSFH 2009 / Lada Lašková: Vyšehrad

Představujeme účastníky 37. ročníku Literární soutěže Františka Halase:

Lada Lašková, Dolínek

Literární soutěž bude vyhodnocena za účasti autorů i poroty v prostorách blanenského zámku (Muzeum Blansko, Zámek 1) v sobotu 17. října 2009, od 16 hodin. Součástí vyhlášení je neformální beseda nad díly přítomných autorů. Všichni přihlášení tvůrci jsou srdečně zváni. 

Lada Lašková
Vyšehrad

Na zídku sedávám
Rackům rohlík lámu
Jak bumerang vrací se
A smějí se
Že z flámu
Ostatní vrací se domů
A já krmím ptáky
Že já s nimi ve svých snech
Létám nad oblaky

Vyšehrad se probouzí
Procitají hroby
Zvony bijí ve věžích
Můj čas běží
Zlobí
Mě každý den, že sama jsem
Že nespěchám domů
Že mám jenom společnost
Zvířat, mrtvých, stromů

Žádné komentáře:

Okomentovat