úterý 11. října 2011

LSFH 2011 / Anna Hrbáčková: . . .

Představujeme účastníky 39. ročníku Literární soutěže Františka Halase:

Anna Hrbáčková, Tišnov

Literární soutěž bude vyhodnocena za účasti autorů i poroty v prostorách blanenského zámku (Muzeum Blansko, Zámek 1) v pátek 21. října 2011, od 18 hodin. Součástí vyhlášení je neformální beseda nad díly přítomných autorů. Všichni přihlášení tvůrci jsou srdečně zváni.

Anna Hrbáčková
. . .

Jen tak sedím
v potrhaných šatech
Na chodníku
před kavárnou
ze který mě před dvěma hodinama
vyhodili
válí se vajgly noviny
a já
Počítám hvězdy na nebi
a cítím
že nikdo nepožehnal
mýmu narození
Asi ani ten nahoře
Už mi došlo
že ti nestojím
za láhev tequilly
natož za krabičku modrejch viceroyek
který si vždycky ráno
kupuješ na rohu Vídeňský
Jsou dvě ráno
já vím že mě nehledáš
a město mlčí
Jsou dvě ráno
trochu brzo na cestu domů
trochu pozdě na smrt
Jsou dvě ráno
a já nejsem první
natož jediná
Jsou dvě ráno
a láska je děvka
Jsou dvě ráno
a já tě miluju
A tobě se ještě pořád zdá
že jsem se narodila bez srdce?



2 komentáře: